Klachtenregeling
Onze medewerkers doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan helaas toch gebeuren dat u ontevreden bent. U kunt een klacht indienen via onderstaand formulier.
We verzoeken u om de onderstaande punten op te nemen in uw klacht via onderstaand formulier, via de e-mail of via de post.
U kunt uw klacht mailen naar administratie@interimcreditcontrol.nl of per post naar Interim Credit Control, t.a.v. afd. Klachtenafhandeling, Postbus 30, 5700 AA Helmond.
- Uw volledige naam en bedrijfsnaam;
- Uw adresgegevens;
- Een duidelijke omschrijving van de klacht en de gedraging die tot de klacht heeft geleid;
- De datum of tijdsperiode waarin de klacht zich heeft voorgedaan;
- Een eventueel voorstel om de klacht op te lossen;
- Alle relevante documenten kunt u eventueel sturen naar administratie@interimcreditcontrol.nl
Lees hier onze klachten- en geschillenregeling: Klachten-en-geschillenregeling-InterimCreditControl
Geschillenbeslechting via Incassoklacht.nl
Bent u na de behandeling van uw klacht niet tevreden over de afhandeling, dan heeft u de mogelijkheid een klacht in te dienen bij Incassoklacht.nl. Incassoklacht.nl zal het geschil aan de hand van hun geschillenregeling afhandelen.